Blog


Miksi bannerimainonnassa tyydytään usein tylsiin sisältöihin? Yleinen

Usean vuoden ajan olen puhunut Facebookin ja Googlen (Adwords) mainostusmahdollisuuksien puolesta – ovathan ne loistavat ja tehokkaat. Molemmissa on hyvät kohdennusmahdollisuudet ja mikä tärkeintä, kummassakaan palvelussa mainokset eivät keskeytä käyttäjien toimintaa. Sen sijaan mainokset tuovat käyttäjille...

Read More


Neljä mobiilimarkkinoinnin trendiä vuodelle 2017 mobiili / Yleinen

Vuosi 2016 on takana ja on aika suunnata katse vuoteen 2017. Muutamia kehityssuuntia on mobiilimarkkinoinnissa ollut havaittavissa vuonna 2016 ja vuonna 2017 nämä tulevat voimistumaan entisestään. Lisätty todellisuus tulee entistä vahvemmin mainontaan Pokemon GO, Snapchat ja...

Read More


Voiko ääni olla uusi ruutu? mobiili / Yleinen

Oli 11. helmikuuta vuonna 2011. Helmikuu oli ollut lähes ennätyskylmä ja puhuttiinkin, että kyseessä on kunnon vanhan ajan talvi. Sitä se olikin. Samaan aikaan Barcelonassa oli lähes 15 astetta lämpöä ja ilmassa oli jännitystä ja erittäin...

Read More


3 arvokkainta resurssia tänään ja tulevaisuudessa Yleinen

Globaalin kilpailun ja digitalisaation myötä kaikilla yrityksillä ja yksityisillä ihmisillä on lähes samat mahdollisuudet menestyä. Erot muodostuvat siinä, miten tehokkaasti tärkeimpiä resursseja hyödynnetään. Näitä resursseja ei ole raha, öljy tai kiinteistöt. Näitä resursseja ovat aika, huomio...

Read More


Kuinka usein käytämme älypuhelinta päivittäin? Analytiikka / mobiili

Älypuhelimen käytöstä on muodostunut meille niin arkipäivää, ettemme edes kiinnitä huomiota kuinka paljon aikaa vietämme sen parissa ja kuinka usein. Nottingham Trent-yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa havaittiin, että ihmiset käyttivät melkein tuplasti enemmän aikaa älypuhelimien parissa, mitä he itse...

Read More


Optimoi mediasuunnitelma kuin insinööri Analytiikka / Markkinointikampanja

Optimointi on teoriassa yksinkertaista, joko maksimoit tai minimoit haluttua arvoa. Esimerkiksi markkinoijat voivat maksimoida mainoksen konversioprosenttia tai sitten minimoida mainoksen näyttökertojen hintaa. Yksittäisen kanavan suorituskyvyn optimointi on vielä helppoa, mutta eri kanavista muodostuvan mediasuunnitelman optimointi on paljon...

Read More


Onko tarkka mediasuunnittelu ajantuhlausta digimarkkinoinnissa? Yleinen

Lempisanontani on John Maynard Keynesin ”Jos faktat muuttuvat, minä muutan mieleni. Mitä sinä teet? Yksi digimarkkinoinnin tärkeimpiä asioita onkin, että faktojen muuttuessa, markkinoija on valmis muuttamaan myös omaa mielipidettään ja suunnnitelmiaan. Aiemmin markkinointikampanjoiden yksi tärkein osuus...

Read More



Page 1 of 712345...Last »