Etusivu


Miksi bannerimainonnassa tyydytään usein tylsiin sisältöihin? Yleinen

Usean vuoden ajan olen puhunut Facebookin ja Googlen (Adwords) mainostusmahdollisuuksien puolesta – ovathan ne loistavat ja tehokkaat. Molemmissa on hyvät kohdennusmahdollisuudet ja mikä tärkeintä, kummassakaan palvelussa mainokset eivät keskeytä käyttäjien toimintaa. Sen sijaan mainokset tuovat käyttäjille...

Read More


Neljä mobiilimarkkinoinnin trendiä vuodelle 2017 mobiili / Yleinen

Vuosi 2016 on takana ja on aika suunnata katse vuoteen 2017. Muutamia kehityssuuntia on mobiilimarkkinoinnissa ollut havaittavissa vuonna 2016 ja vuonna 2017 nämä tulevat voimistumaan entisestään. Lisätty todellisuus tulee entistä vahvemmin mainontaan Pokemon GO, Snapchat ja...

Read More


Voiko ääni olla uusi ruutu? mobiili / Yleinen

Oli 11. helmikuuta vuonna 2011. Helmikuu oli ollut lähes ennätyskylmä ja puhuttiinkin, että kyseessä on kunnon vanhan ajan talvi. Sitä se olikin. Samaan aikaan Barcelonassa oli lähes 15 astetta lämpöä ja ilmassa oli jännitystä ja erittäin...

Read More


3 arvokkainta resurssia tänään ja tulevaisuudessa Yleinen

Globaalin kilpailun ja digitalisaation myötä kaikilla yrityksillä ja yksityisillä ihmisillä on lähes samat mahdollisuudet menestyä. Erot muodostuvat siinä, miten tehokkaasti tärkeimpiä resursseja hyödynnetään. Näitä resursseja ei ole raha, öljy tai kiinteistöt. Näitä resursseja ovat aika, huomio...

Read More


Page 1 of 1112345...10...Last »