

Usean vuoden ajan olen puhunut Facebookin ja Googlen (Adwords) mainostusmahdollisuuksien puolesta – ovathan ne loistavat ja tehokkaat. Molemmissa on hyvät kohdennusmahdollisuudet ja mikä tärkeintä, kummassakaan palvelussa mainokset eivät keskeytä käyttäjien toimintaa. Sen sijaan mainokset tuovat käyttäjille...
Read More

Vuosi 2016 on takana ja on aika suunnata katse vuoteen 2017. Muutamia kehityssuuntia on mobiilimarkkinoinnissa ollut havaittavissa vuonna 2016 ja vuonna 2017 nämä tulevat voimistumaan entisestään. Lisätty todellisuus tulee entistä vahvemmin mainontaan Pokemon GO, Snapchat ja...
Read More

Oli 11. helmikuuta vuonna 2011. Helmikuu oli ollut lähes ennätyskylmä ja puhuttiinkin, että kyseessä on kunnon vanhan ajan talvi. Sitä se olikin. Samaan aikaan Barcelonassa oli lähes 15 astetta lämpöä ja ilmassa oli jännitystä ja erittäin...
Read More

Eilen oli päivä, jota monet Apple-uskovaiset odottivat kuin viisivuotias jouluaattoa. iOS10 tuli kaikkien ladattavaksi. Samalla mahdollistettiin muutos, joka uhkaa viedä mobiilimainonnan usean vuoden ajassa taaksepäin: ”Limit ad tracking” -ominaisuus, joka tekee mobiilimainonnan mittaamisen lähes mahdottomaksi. Tämä...
Read More

Sisältömarkkinointi on ollut yksi viime vuosien suurimmista trendeistä markkinoinnissa. Toisin kuin ehkä monet toivovat, niin kyseessä on isompi muutos eikä vain muutaman vuoden jälkeen ohi menevä trendi. Sisältömarkkinoinnin nimi voi muuttua vähän, mutta itse ideologiaan ei...
Read More

Globaalin kilpailun ja digitalisaation myötä kaikilla yrityksillä ja yksityisillä ihmisillä on lähes samat mahdollisuudet menestyä. Erot muodostuvat siinä, miten tehokkaasti tärkeimpiä resursseja hyödynnetään. Näitä resursseja ei ole raha, öljy tai kiinteistöt. Näitä resursseja ovat aika, huomio...
Read More