Etusivu


Sähköpostilistojen spämmääminen & Fonectan kontaktikone Yleinen

Tänään (25.1.2013) Kauppalehti uutisoi, että Fonecta sulki suoramarkkinointipalvelunsa, koska käyttäjät eivät pitäneet asiakaslistojaan ajan tasalla. Ensimmäiseksi on sanottava, että loistavaa, mahtavaa, viimeinkin! Oikea syy ei ole, ettei asiakkaat olisivat pitäneet asiakaslistojaan ajan tasalla, vaan se, että he...

Read More


Muuttaako data markkinoijien elämää? Analytiikka

Olet ehkä kuullut sanonnan, että ”Mitä et voi mitata, sitä et voi johtaa” totta tai ei, mutta silti markkinoinnilta on vaadittu kauan mitattavuutta ja tuloksellisuutta, etenkin Suomessa tämä auttaisi todennäköisesti nostamaan markkinoinnin asemaa yrityksissä. Valitettavasti markkinoinnin mittaaminen ei ole kovin...

Read More


Valitettavasti niitä digitoimistoja nähtävästi tarvitaan vielä Yleinen

Aamu alkoi tänään hyvin, kunnes luin Marmain uuden blogin ”Joko ne digitoimistot voisi lopettaa?”. Blogi lienee tarkoituksella provokatiivinen, mutta silti se on oiva osoitus, minkä takia mainostoimistot ovat tällä hetkellä melko sekaisin. Itse olen samaa mieltä, että erillisiä digitoimistoja...

Read More


Sanomalehdet / mediatalot hukassa Yleinen

Muutosta sanomalehtien liikemalleissa on ennustettu jo pitkään, mutta nyt se on oikeasti toteutumassa. Suuret ja erittäin byrokraattiset yritykset ovatkin hätää kärsimässä maailman digitalisoitumisen ja Internetin luomien haasteiden myötä. Monetkaan yritykset eivät tiedä, mitä pitäisi tehdä ja mihin suuntaan mennä. Viime...

Read More


Kaikki mitä markkinoijan täytyy tietää QR-koodeista Yleinen

Mitä QR-koodit ovat? QR-koodi on lyhenne sanoista ”quick response”. Kyseessä on kaksiuloitteinen viivakoodi, joita voidaan lukea älypuhelimilla ja niihin ladattavien viivakoodinlukijasovellusten avulla tai sitten erillisillä koodinlukijoilla. QR-koodi on neliön muotoinen ”pikselimössö”, johon voidaan kuitenkin tallentaa jopa...

Read More


Page 5 of 11« First...34567...10...Last »