
 Markkinointikampanja
Markkinointikampanja Eilen Sonera saavutti markkinointikampanjallaan huimat näkyvyydet maksetussa mediassa sekä runsaasti keskustelua sosiaalisessa mediassa. Oliko kampanja kuitenkin laiton? Itse olen ns. sissimarkkinoinnin fani, arvostan erittäin paljon kekseliäitä ja toimivia markkinointi-ideoita, eli sissimarkkinoinnissa ei siis itsessään ole mitään vikaa. Usein sissimarkkinointiin... 
Read More
 Sosiaalinen media
Sosiaalinen media LinkedInissä on lähes puoli miljoonaa Suomalaista, mutta yllättävän vähän olen kohdannut siellä suomalaisiin mainostajiin tai yleensäkään kohdannut Suomessa puhetta LinkedInin mainosratkaisuista. Tämän kirjoituksen tarkoituksena on avata, mitä LinkedIn tarjoamat mainosratkaisut pitää sisällään ja tarjota käytännönläheinen esimerkki kampanjan pystyttämisestä. Viimeisen vuoden aikana... 
Read More
 Sosiaalinen media / Yleinen
Sosiaalinen media / Yleinen Aina välillä joku yritys tai ihminen paljastuu siitä, että hän on ostanut faneja facebook-sivulleen, seuraajia twitter-tililleen tai katselijoita YouTube-videoilleen. Tänään päivän Tolvasessa Tuukka Temonen on kirjoittanut asiallisen kirjoituksen, että lähtikö Robinin menestys ja netti-ilmiö liikkeelle juurikin... 
Read More
 Sosiaalinen media
Sosiaalinen media Facebook rantautui suomeen 2006-2007. Paljon on muutoksia tapahtunut tämän jälkeen, suurin osa positiiviseen suuntaan. Mutta etenkin markkinoijille on facebook myös muuttunut huonompaan suuntaan. Itsekin olen kehunut monelle facebookin mahdollisuuksia markkinoijille ja hyödyntänyt sitä myös olennaisena osana yhdessä työpaikassani, mutta... 
Read More
 Yleinen
Yleinen ”Verkkomainonta romahti Ruotsissa loppuvuonna” Näin MarMai uutisoi tänään (13.2.) Samalla kuitenkin ilmoitetaan, että hakumainonta kuitenkin kasvoi. Eikö se ole verkkomainontaa? Ruotsia on pidetty useasti edelläkävijänä teknologian hyödyntämisessä ja käyttöönotossa sekä erinomaisina markkinoijina. Pitääkö tästä siis huolestua?... 
Read More
 Yleinen
Yleinen Silmääni pisti tänään (6.2.2012) Helsingin Sanomissa oleva HIFKn case-tarina Helsingin Sanomien etusivulla mainostamisesta. Aivan kuten case-tarinassa / mainoksessa kerrotaan, niin Hesarin etusivu on yksi Suomen arvostetuimmista mainospaikoista ja huomioarvo tällä on suuri. Eniten kuitenkin huomiotani herättivät mainoksen... 
Read More





 
									 
									 
									 
									 
									 
									 
									 
									

