Etusivu


Onko Soneran markkinointikampanja laiton? Markkinointikampanja

Eilen Sonera saavutti markkinointikampanjallaan huimat näkyvyydet maksetussa mediassa sekä runsaasti keskustelua sosiaalisessa mediassa. Oliko kampanja kuitenkin laiton? Itse olen ns. sissimarkkinoinnin fani, arvostan erittäin paljon kekseliäitä ja toimivia markkinointi-ideoita, eli sissimarkkinoinnissa ei siis itsessään ole mitään vikaa. Usein sissimarkkinointiin...

Read More


LinkedInin mainosratkaisut Sosiaalinen media

LinkedInissä on lähes puoli miljoonaa Suomalaista, mutta yllättävän vähän olen kohdannut siellä suomalaisiin mainostajiin tai yleensäkään kohdannut Suomessa puhetta LinkedInin mainosratkaisuista. Tämän kirjoituksen tarkoituksena on avata, mitä LinkedIn tarjoamat mainosratkaisut pitää sisällään ja tarjota käytännönläheinen esimerkki kampanjan pystyttämisestä. Viimeisen vuoden aikana...

Read More


Onko facebook enää markkinoijille hyödyllinen? Sosiaalinen media

Facebook rantautui suomeen 2006-2007. Paljon on muutoksia tapahtunut tämän jälkeen, suurin osa positiiviseen suuntaan. Mutta etenkin markkinoijille on facebook myös muuttunut huonompaan suuntaan. Itsekin olen kehunut monelle facebookin mahdollisuuksia markkinoijille ja hyödyntänyt sitä myös olennaisena osana yhdessä työpaikassani, mutta...

Read More


Hesarin etusivun mainospaikka & HIFKn case-tarina Yleinen

Silmääni pisti tänään (6.2.2012) Helsingin Sanomissa oleva HIFKn case-tarina Helsingin Sanomien etusivulla mainostamisesta. Aivan kuten case-tarinassa / mainoksessa kerrotaan, niin Hesarin etusivu on yksi Suomen arvostetuimmista mainospaikoista ja huomioarvo tällä on suuri. Eniten kuitenkin huomiotani herättivät mainoksen...

Read More


Page 4 of 11« First...23456...10...Last »