Blog


Yleinen

Stephen Elopilta odotettiin jotain kunnon toimia, nyt kun niitä tuli, niin yhtäkkiä kaikki ovatkin paskat housussa ja ihmettelevät miten näin voisi edes käydä. Nokia on ollut jo pitkään Suomalaisten itsetunnon lähde ja olemme liiankin paljon yhtenäistäneet...

Read More


Yleinen

Kevään suurin projektini on kandin kirjoittaminen. Luonnollisesti tähän minun pitäisi myös eniten saada kohdistettua aikaan (eikä netissä pyörimiseen). Tästä syystä ajattelin kirjoitella tämän etenemisestä myös vähän tännekin.. Aihetta aloin pohtimaan jo viime syksyllä, aluksi mielessäni oli...

Read More


Yleinen

Ensi sunnuntain ja maanantain välinen yö on markkinoijien vuotuinen juhlapäivä. Eli silloin pelataan NFL:n loppuottelu – Super Bowl. Jossa viimeaikaisen uutisoinnin perusteella väliaikamainokset näyttävät suurempaa osaa, kuin itse ottelu. Tänä vuonna siellä on Suomen väritkin edustettuina...

Read More


Yleinen

Olen tämän päivän ihmetellyt vielä tuota Ronaldin kaappausta. Aluksi pidin tätä selkeänä markkinointi-kampanjana. Eniten minua ihmetytti, miten Iltasanomat oli saanut tästä niin nopeasti tietoa. Uutinen oli julkaistu melko pian YouTube-videon julkaisun jälkeen ja vasta tänään, ovat...

Read More


Yleinen

Viikko sitten surffaillessani jälleen Internetissä ja ihastelin ulkomaalaisia mainostempauksia ja erityisesti sissimarkkinointia. Samaan aikaan itse itsekseni harmittelin, miksei mitään vastaavaa ikinä tapahdu Suomessa. Onneksi McDonalds tarjoaa meillä nyt tälläisen. Tänään etupäässä iltasanomat kertoi miten Ruoholahden McDonalds...

Read More


Yleinen

Viime aikoina on jälleen paljon kirjoitettu Nokian tilasta ja mitä heidän pitäisi tehdä. Vaikka omistankin Applen luurin, niin nyt on minun pakko omasta puolestani puolustettava Nokiaa. Tuntuu, että tällä hetkellä jokainen analyytikko ja iltapäivälehden kirjoittaja tietää...

Read More


Miksi markkinoijat ovat nurkkapöydissä? Yleinen

Markkinoijat ja markkinointitiede ovat viimeiset vuosikymmenet puhuneet brändin tärkeydestä ja brändipääoman kasvattamisesta. Tärkeää tämä on ollutkin ja tulee vielä olemaan. Brändin yhtenä tärkeimpänä tekijänä ja ehkä tärkein on miten brändin tarvii selkeästi edustaa jotain ja erottautua...

Read More


Mikä on Foursquare? Sosiaalinen media

Foursquare on mobiilisovellus, joka hyödyntää käyttäjän paikka- ja sijaintitietoja. Foursquaren lasketaan kuuluvan myös sosiaalisen median palvelukseksi. Siis häh? Foursquaren avulla käyttäjä pystyy paikantamaan missä päin maailmaa on ja mitä paikkoja on lähellä. Näihin paikkoihin pystyy sitten...

Read More


Mikä on Twitter? Sosiaalinen media

Twitter on 140 merkin mikroblogipalvelu. Eli siis häh? Twitterissä voi lähettää ja lukea toisten käyttäjien maksimissaan 140 merkkiä pitkiä viestejä, eli ns. tweetteja. Viestit ovat usein linkkejä uutisiin, blogeihin tai sitten lyhyitä mielipiteitä tai ns. tilapäivityksiä....

Read More


Yleinen

Social media, social marketing, social innovation, social intelligence, social gaming… Uusi trendi ja muotisana on syntynyt! Uskon, että etenkin sosiaalinen pelaaminen tulee olemaan tämän vuosikymmenen trendi. Viime vuosikymmen oli facebookin ja muiden sosiaalisten verkostojen kasvuaikaa. Nyt...

Read More



Page 6 of 7« First...34567